Pirkimo–pardavimo taisyklės
Šios pirkimo–pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato elektroninės parduotuvės www.florashop.lt (toliau – Pardavėjas) ir pirkėjo (toliau – Pirkėjas) tarpusavio teises, pareigas, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygas, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarką, šalių atsakomybę bei kitas su prekių pirkimu–pardavimu susijusias nuostatas.
Pardavėjo rekvizitai ir kontaktinė informacija pateikiami elektroninės parduotuvės skiltyje „Kontaktai“.
Pirkėjas, prieš įsigydamas prekes, privalo susipažinti su šia informacija.
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Užsakydamas prekes Pirkėjas patvirtina, kad susipažino su šiomis Taisyklėmis ir sutinka jų laikytis.
1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus.
2. Pirkimo–pardavimo sutarties sudarymas
2.1. Pirkimo–pardavimo sutartis laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Pirkti“.
2.2. Pirkimo–pardavimo sutartis galioja iki visiško šalių įsipareigojimų įvykdymo.
3. Pirkėjo teisės ir pareigos
3.1. Pirkėjas turi teisę:
3.1.1. Įsigyti prekes elektroninėje parduotuvėje vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis;
3.1.2. Atsisakyti sutarties per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo, išskyrus atvejus, kai prekė buvo gaminama pagal individualų užsakymą. Grąžinama prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos, su originaliomis etiketėmis ir pakuote;
3.1.3. Reikalauti pakeisti nekokybišką prekę arba grąžinti už ją sumokėtus pinigus;
3.1.4. Neturėti pretenzijų dėl netinkamo pristatymo, jei užsakymo metu buvo pateiktas neteisingas adresas.
3.2. Pirkėjas įsipareigoja:
3.2.1. Pateikti teisingus ir tikslius duomenis užsakymo formoje. Jei pateikiami klaidinantys ar netikslūs duomenys, Pardavėjas turi teisę anuliuoti užsakymą;
3.2.2. Sumokėti už prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.
4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai
4.1. Pardavėjas turi teisę:
4.1.1. Laikinai ar neterminuotai sustabdyti svetainės veiklą, apie tai iš anksto informuodamas svetainėje ar socialiniuose tinkluose;
4.1.2. Atšaukti užsakymą, jei Pirkėjas nepateikia visų reikiamų duomenų arba nesumoka už prekes;
4.1.3. Vienašališkai keisti šių Taisyklių sąlygas.
4.2. Pardavėjas įsipareigoja:
4.2.1. Sudaryti visas sąlygas naudotis elektroninės parduotuvės www.florashop.lt paslaugomis;
4.2.2. Gerbti Pirkėjo privatumą ir tvarkyti asmens duomenis pagal Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (BDAR) ir Pardavėjo Privatumo politiką (daugiau informacijos pateikiama svetainės skiltyje „Privatumo politika“);
4.2.3. Pristatyti prekes Pirkėjo nurodytu adresu.
5. Prekių užsakymas, kainos ir atsiskaitymas
5.1. Visos kainos nurodytos eurais. Pardavėjas nėra PVM mokėtojas, todėl PVM nepridedamas.
5.2. Pirkėjas už prekes gali atsiskaityti per Paysera mokėjimo platformą.
5.3. Užsakymas pradedamas vykdyti tik gavus apmokėjimą.
5.4. Pardavėjas gali keisti prekių kainas, tačiau tokie pakeitimai netaikomi jau pateiktiems ir apmokėtiems užsakymams.
6. Prekių pristatymas
6.1. Prekės paruošiamos ir išsiunčiamos per 1–5 darbo dienas nuo apmokėjimo patvirtinimo.
6.2. Pristatymo terminas paprastai trunka 2–7 darbo dienas, priklausomai nuo pasirinkto kurjerio.
6.3. Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją, jei siunta gauta pažeistoje pakuotėje, jei trūksta prekių ar jų komplektacija netinkama. Tokiu atveju Pirkėjas el. paštu pateikia siuntinio ir (ar) pažeistų prekių nuotraukas.
6.4. Prekės pristatomos per Omniva arba DPD partnerius.
6.5. Pristatymo kaina – 3 Eur.
6.6. Pardavėjas neatsako už pristatymo vėlavimus dėl nuo jo nepriklausančių aplinkybių (pvz., kurjerių trikdžių ar force majeure atvejų).
6.7. Force majeure laikomos aplinkybės, kurių šalys negalėjo numatyti ar kontroliuoti (pvz., stichinės nelaimės, karo veiksmai, valstybės institucijų ribojimai ir pan.).
7. Prekių grąžinimas ir keitimas
7.1. Pirkėjas turi teisę grąžinti kokybišką prekę per 14 dienų nuo jos gavimo, informuodamas Pardavėją raštu.
7.2. Grąžinama prekė turi būti nenaudota, nepažeista, su visomis originaliomis etiketėmis ir pakuote.
7.3. Kokybiškų prekių grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas, nekokybiškų – Pardavėjas.
7.4. Lėšos grąžinamos per 14 dienų nuo prekės gavimo. Lėšos grąžinamos tuo pačiu būdu, kuriuo buvo atliktas mokėjimas, nebent susitariama kitaip.
7.5. Pardavėjas gali sulaikyti pinigų grąžinimą, kol prekė bus grąžinta arba pateikiamas įrodymas, kad ji išsiųsta.
7.6. Nepavykus susitarti dėl grąžinimo, Pirkėjas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT) per www.vvtat.lt arba į Europos Komisijos platformą ODR: https://ec.europa.eu/odr.
8. Rinkodara ir informacija
8.1. Pardavėjas gali organizuoti įvairias akcijas ir pasiūlymus.
8.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas ar jas panaikinti. Tokie pakeitimai neturi įtakos jau pradėtoms akcijoms, jei Pirkėjas jose dalyvavo iki pakeitimų įsigaliojimo.
8.3. Pardavėjas pranešimus Pirkėjui siunčia užsakymo formoje nurodytu el. pašto adresu.
8.4. Pirkėjas visus pranešimus siunčia svetainės skiltyje „Kontaktai“ nurodytais kontaktais.
8.5. Pardavėjas neatsako, jei Pirkėjas negauna informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl ryšio trikdžių, el. pašto paslaugų tiekėjų veiklos sutrikimų ar neteisingai nurodytų duomenų.
9. Atsakomybė
9.1. Pirkėjas atsako už teisingų duomenų pateikimą. Jei pateikiami klaidingi duomenys, Pardavėjas neatsako už pristatymo klaidas.
9.2. Pardavėjas neatsako už nuostolius, atsiradusius dėl to, kad Pirkėjas nesusipažino su Taisyklėmis, nors turėjo galimybę tai padaryti.
10. Baigiamosios nuostatos
10.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
10.2. Visi ginčai sprendžiami derybų keliu, o nepavykus – Lietuvos Respublikos teismuose pagal galiojančius įstatymus.
10.3. Jei Pirkėjas mano, kad jo teisės buvo pažeistos, jis pirmiausia privalo kreiptis į Pardavėją raštu. Nepavykus susitarti, Pirkėjas gali pateikti prašymą VVTAT per www.vvtat.lt arba naudotis Europos Komisijos elektronine ginčų sprendimo platforma: https://ec.europa.eu/odr.
© 2025 Flora Handmade. Visos teisės saugomos.
